Štítky

července 14, 2015

#132 Francouzský trh na Kampě

Letos zůstávám o prázdninách, až na pár výjimek, v Česku. Cestovat do jiných kultur mě sice baví, ale zároveň si myslím, že i naše vlast má co nabídnout. A není toho vůbec málo! Pokud mě ale přepadne chuť nasát vůni i jiné trikolóry, než je ta naše, jsem ráda, že to není vůbec těžké. Stačí obout pohodlné boty a jít se projít po Praze. 

Třeba na Kampu - na Francouzský trh.


Ten se tedy koná na již zmíněném místě od 14.7. do 19.7.2015 a jedná se už o osmý ročník. Já jsem byla letos potřetí, ale poprvé se jednalo o rendez-vous :-) 
Jako vždy se mi líbilo prostředí, kde se celá akce odehrává. I když letos organizátoři mysleli na větší pohodlí pro zákazníky a v prostoru trhu je umístěno více míst pro sezení, není jich tolik, aby se dostalo na všechny. O to lepší je možnost si odnést zakoupené jídlo do parku. Pokud se tam tedy vydáte, doporučuji si vzít s sebou deku.


Atmosféru dokresluje živá hudba. Já poslouchám snad všechno, takže nebylo překvapením, že se mi kapela trefila do vkusu. Když jsme přicházeli, začali zrovna hrát písničku z hry Mafia, a to ocenil i přítel :-) Živá hudba hrála po celou dobu, co jsme tam byli a podle oficiálního webu akce vystupuje vždy od 12,14 a 17h. speciální host z Francie :-)


Jedna z nejúžasnějších vůní, co znám :-) 



















To, co jsem si nakoupila (a ihned spotřebovala O:-)) jsem umístila na Instagram blogu - SkillsofArt :-)
A už teď se těším na další ročník! :-)

Máte rádi francouzskou kuchyni a Francii obecně? Vybrali byste si? :-)

Mějte hezký večer,



Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥











1 komentář:

  1. Ráda bych se na trh podívala, takže doufám, že příští rok nebudu touto dobou opět mimo Prahu, tak jako to posledních pár let je. Ve Francii jsem už mnohokrát byla a vždy si vezu do ČR nějaké jídlo. :-D I podle článku to vypadá, že trh stojí za návštěvu. :)

    OdpovědětVymazat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..