Přeskočit na hlavní obsah

#209 Farma u sv. Anny

Ahoj, přátelé, 
srpen se nám překulil do září a prázdniny jsou minulostí. Já už jsem dostala rozvrh na další semestr a od příštího týdne to vypukne. Poslední dny si snažím užívat. Chvilkami trochu pracovně, ale dnes jsem měla volno, a tak jsem se vydala do pražské Sapy pro kokosové mléko. Z červencového kempování nám totiž zbylo dost bílého rumu, a tak u nás bude o víkendu pinacoladový dýchánek. 
V Sapě jsme se rovnou stavili na brunch, tedy na PHO s hovězím a kuřecím masem. Bylo opravdu výborné. 

Počátkem minulého týdne jsme byli na výletě v Brandýse nad Labem, kde je rodinná Farma u sv. Anny. Zabývají se chovem koz a jerseyských krav, jejichž mléko obsahuje složku, která by měla být pro člověka zdravější než je tomu u "klasického" mléka. 


Přiznám se, že jsem si na farmářských trzích této farmy všimla díky logu/designu/grafice stánku. Po ochutnání jejich produktů ho ale vídám ještě radši. Pravidelně kupuji jogurty (obzvlášť meruňkové) a tvaroh. Z této první a určitě ne poslední návštěvy přímo "u zdroje" jsem si odnesla ještě kravské mléko (taky skvělé!) a sýr.

Na svých webových stránkách mají uvedeno, že si jako rodina splnili/plní sen. A podle přístupu k zákazníkovi jim to 100% věřím. Když jsme byli po příchodu na farmu usazeni ke stolu, byla nám sympatickou paní domácí nabídnuta káva a koláč. My jsme kávou samozřejmě nepohrdli, ale naše kroky mířili za zmrzlinou. Mají ji letos, pokud se nepletu, prvně a už stačili vyhrát na festivalu zmrzliny první příčku v čokoládové kategorii. V den naší návštěvy byla ovšem "na skladě" jahodová s vanilkou. Vůbec nám to nevadilo. Koneckonců, i já jsem tentokrát zapomněla na heslo: "Nejdřív vyfotit, potom jíst."





Nesmím zapomenout, že jsme ještě před zmrzlinou museli ochutnat švestkový koláč. Byl čerstvý, ještě teplý a naprosto bez mučení přiznávám, že to byl jeden z nejlepších makovo-švestkových koláčů, co jsem kdy jedla. 

Český původ zboží je pro mě častým důvodem pro koupi. Mám ráda, když smím alespoň trochu podpořit české podnikatele. Ať už je to rodina nebo parta lidí, líbí se mi pomáhat někomu plnit sen. A ten pocit je stokrát příjemnější, když víte, že si to ti lidé zaslouží. A to já právě na tomto místě vím. Že do svých produktů dávají i špetku lásky a už nad vchodem nesvítí velký nápis ZISK. 





Nezmínila jsem žádná negativa, a tak považuji za víc než důležité podotknout, že tento článek nebyl psán na základě žádné spolupráce a veškeré uvedené poznatky jsou mým subjektivním názorem :-) 

Pokud se budete toulat kolem Brandýsa, zastavte se. A nebo se zastavte na trzích na Náplavce, V Holešovicích, na Kulaťáku, na Andělu nebo v Říčanech (Více info).

No a já se budu těšit na sobotu na trhy!
Mějte se pekně,





P.S.: Do budoucna bych se chtěla zaměřit na typ takovýchto článků, baví? :-) 

Komentáře

  1. Tak to se někdy na nějakém trhu kouknu, vypadá to všechno božsky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.