Přeskočit na hlavní obsah

#200 Kavárenský wishlist

Ahoj čtenáři! 
Za jedenáct dní to bude dva roky, co spatřil tento blog světlo světa. Dneska je to dvoustý článek, který publikuji. Děkuji za každý komentář, který jste mi pod ně napsali, děkuji za každou reakci 

Dnes bych se chtěla rozepsat o malém plánu, kterého bych se chtěla držet - především v oblasti mého kavárenského života. Co bych chtěla navštívit...


Začala bych Prahou. Návštěvu těch největších ikon (a to nemyslím Starbucks) mám podle mě za sebou, ale jistých mezer si jsem vědoma. 

Barry Higgel's coffeehouse
Toto místo není otevřeno dlouho. Je jednou z těch "jako houby po dešti se rodících kaváren", ale i tak mě podle fotech chytá za srdce. Líbí se mi a těším se na procházku Prahou. Navíc je Barry v Holešovicích, které mají už tak něco do sebe, a tak jdu téměř na jistotu. Tím si jsem jistá.


La Bohème Café
Jedna z prvních kaváren (přesněji se jedná o showroom stejnojmenné pražírny), o které jsem věděla a vždy, když hledám místo na nějaký sraz, tak si na ni vzpomenu. Nakonec dám ovšem přednost nějakému jinému podniku. Z fotek mě oslovuje především interiér a s kávou je to spíš další tutovka.


Coffee corner
Při pohledu na fotky jen težko věřím, že se jedná o místo v Praze. Jestli to tam vypadá opravdu takhle, tak je v Praze opravdu blaze!


Original coffee
O originální kávě nevím moc dlouho, ale o to dříve se tam chystám. Vypadá jako jedna z těch strohých míst, ale to mi vůbec nevadí. Však uvidím :-)


Samozřejmě se také plánuji hlavnímu městu vzdálit a být mu nevěrná i s jinými místy... co třeba takové Brno?

SKØG Urban Hub
Vnímám ho jako malou povinnost a o to větší nadšení očekávám. Nemožné, abych byla zklamaná..


Teď už to jenom prozkoumat!
Co jste naposledy navštívili vy? Pište, přehánějte..
Vaše,


 

Pozn. Fotky jsem si půjčovala na webech: La Boheme CafeBarry HiggelsCoffee cornerOriginal coffeeSKOG Urban Hub.


Komentáře

  1. SKØG Urban Hub vypadá naprosto luxusně ^^ lituju, že u nás ve městě žádné takové kavárny nejsou :/ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.