Přeskočit na hlavní obsah

#193 S klidem ze "zavařovačky"...

Ahoj čtenáři!
Úplný počátek dnešního receptu se zrodil v sobotu mezi regály Lidlu v oddělení se smetanou do kávy. Obvykle takové parádičky vůbec domů nekupujeme, ale ráno volala sestřenice, že odpoledne i s dětmi přijede, a tak jsme se podle toho museli narychlo zařídit. 

A jak jsem tak sahala pro smetanu, všimla jsem si vedle plechovky se zahuštěným mlékem do kávy. Ok, něco jako kondenzované mléko. Jenže na jeho etiketě byl obrázek šálku s kávou a latte artem. Jasně, že jsem se už viděla coby zdatnou baristku a skrz plechovku jsem skoro zapomněla vzít okurku na chlebíčky. 

Žádný latte art se nekonal.

 


Místo hustšího mléka na mě vykouklo jakési podivné pikao, kávu jsem vylila, zbytek té podivné hmoty dala zpět do lednice a přemýšlela, co s tím. 

V neděli mě napadlo, že bych mohla smíchat kus "tohohle" s tvarohem a doplnit sekanými vlašskými ořechy. Sáhla jsem ještě po domácí marmeládě, navrstvila do skleničky a vznikl dobrý dezert k nedělní kávě (tentokrát už jen s obyč mlékem, prosím).

Potřebujeme (asi na 4 porce):
1/2 plechovky zahuštěného mléka do kávy (kondenzovaného mléka), 1 vaničku měkkého tvarohu, hrst vlašských ořechů, marmeládu, a protože určitě žijeme všichni zdravě, tak jsem vydolovala ze sáčku posledních pár chia semínek. 

Jak už jsem uváděla, žádnou alchymii v podávání nehledám. Tady žádná pravidla food styling neudává. Jisté ale je, že nejlépší bude vychlazený. 


Mějte pěkný večer!
Vaše,





Follow my blog with Bloglovin

Komentáře

  1. Článek pobavil, fotky jsou moc pěkné. Zůstanu ale u podívání - kondenzované mléko není můj šálek (nebo tedy spíš plechovka) čaje

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.