března 26, 2016

#189 Jarní Dyzajn market!

Ahoj čtenáři!
Doufám, že si užíváte svátky a těm, kteří nejsou školou povinní pomohl volný den v pátek. Popravdě, čekala jsem hezké počasí, ale zatím to vypadá, že apríl přišel o pár dnů dříve. Ve čtvrtek jsme vyjeli s přáteli ke kamarádovi a v pátek jsme se ještě cestou zpět zastavili ve skanzenu v Přerově nad Labem, kde jsme nasáli velikonoční atmosféru. Zítra se chystám péct beránka a barvit vajíčka. Stejně jako loni je plánuji zdobit především přírodními barvami (totiž trávou a cibulí).. Pokud byste chtěli vidět výsledek, tak bude určitě na mém Instagramu - zde :-). Třeba jako inspirace pro příští rok!

Ještě vám dlužím jeden článek o akci, kterou jsme stihli navštívit s přítelem minulou hektickou sobotu, kterou jsem napůl shrnula v článku #188 Sustainable Fashion Day vol.2.

Jarní Dyzajn market.


Dyzajn market
, ať už v jakémkoli ročním období je pro mě zvláštní událostí. Věděla jsem už o tom úplně prvním, ale dostala jsem se tam až snad napočtvrté (no, možná napovícekráté). A když jsem se tam konečně dokopala, tak jsem z toho měla smíšené pocity. Ne, že by se mi tam nic nelíbilo, ale v podstatě mi ty věcičky přišly takové neupotřebitelné. Minulý týden tomu ale bylo jinak. Zaujalo mě hned několik stánků - od müsli až po keramiku. Zkrátka už se těším na další roční období!






Kam jste naposledy vyrazili vy? 
Krásný večer vám všem!
Vaše,


1 komentář:

  1. Také bych tam ráda zavítala, podle fotek to vypadá skvěle! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..