Přeskočit na hlavní obsah

#189 Jarní Dyzajn market!

Ahoj čtenáři!
Doufám, že si užíváte svátky a těm, kteří nejsou školou povinní pomohl volný den v pátek. Popravdě, čekala jsem hezké počasí, ale zatím to vypadá, že apríl přišel o pár dnů dříve. Ve čtvrtek jsme vyjeli s přáteli ke kamarádovi a v pátek jsme se ještě cestou zpět zastavili ve skanzenu v Přerově nad Labem, kde jsme nasáli velikonoční atmosféru. Zítra se chystám péct beránka a barvit vajíčka. Stejně jako loni je plánuji zdobit především přírodními barvami (totiž trávou a cibulí).. Pokud byste chtěli vidět výsledek, tak bude určitě na mém Instagramu - zde :-). Třeba jako inspirace pro příští rok!

Ještě vám dlužím jeden článek o akci, kterou jsme stihli navštívit s přítelem minulou hektickou sobotu, kterou jsem napůl shrnula v článku #188 Sustainable Fashion Day vol.2.

Jarní Dyzajn market.


Dyzajn market
, ať už v jakémkoli ročním období je pro mě zvláštní událostí. Věděla jsem už o tom úplně prvním, ale dostala jsem se tam až snad napočtvrté (no, možná napovícekráté). A když jsem se tam konečně dokopala, tak jsem z toho měla smíšené pocity. Ne, že by se mi tam nic nelíbilo, ale v podstatě mi ty věcičky přišly takové neupotřebitelné. Minulý týden tomu ale bylo jinak. Zaujalo mě hned několik stánků - od müsli až po keramiku. Zkrátka už se těším na další roční období!






Kam jste naposledy vyrazili vy? 
Krásný večer vám všem!
Vaše,


Komentáře

  1. Také bych tam ráda zavítala, podle fotek to vypadá skvěle! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.