Přeskočit na hlavní obsah

#184 Havlíkovo duo

Ahoj čtenáři!
Tak si tak říkám, že bychom si mohli takhle při středě udělat čas na malé kosmetické okénko. Budeme si povídat o dvou produktech z Havlíkovy přírodní apotéky. 

Vždycky jsem měla ráda život spjatý s přírodou a čím jsem starší, tím se mi tato myšlenka líbí víc. Ať už se bavíme o stylu bydlení, stravě nebo kosmetice. Jednou - až budu ještě starší, bych to chtěla dotáhnout na pravidelné pečení chleba a na výrobu domácího mýdla. Nemyslím to patlání z předpřipravené mýdlové hmoty, nýbrž tu správnou alchymii. 


To bychom ovšem odbíhali od tématu. Tentokrát nám bude muset postačit směs bylinek narvaná do padesáti mililitrové lahvičky.

 Jmenuje se Vlasové tonikum. 


Těm, kteří mají problematickou pokožku hlavy, by mělo pomoci odstranit svědění, pálení a takové ty ostatní prima záležitosti. A pokud vám rostou vlasy cik cak, měl by se růst zregulovat.
Tomu napomáhá Kopřiva dvoudomá, Lopuch větší, Rooibos, Světlík lékařský, Oves setý, Pohanka setá, Sléz lesní, Ořešák královský, Levandule lékařská, a Chmel otáčivý.

Tuto věcičku jsem si koupila před Vánoci na vánočním trhu v EXPu Letňany, tudíž jsem měla dost času vyzkoušet její účinky. Aplikovala jsem ji každé 3 dny zejména na oblast okolo ofiny. Tam mám z nějakého důvodu méně vlasů. Pohádku o tom, že jsem měla po týdnu afro si necháme na jindy. Neměla. Ale odstranila jsem svědění a vlasy mi přestaly padat. 50ml mi vydrželo cca měsíc, ale bude to hodně individuální. Líbí se mi, že tonikum můžete použít kdykoli, protože se nemusí smývat. Trochu jsem se bála, že se potom budou mastit vlasy, ale byly naopak vláčné, zdravé. 

Další pán je Bio Havlíkův balzám na rty.

I tento produkt je našlapán dobrými záležitostmi - Bio makadamiový olej, Makový olej, Propolis, Včelí vosk, Rakytníkový extrakt, Kokosový olej a vitamin E.
Součástí je Stévie sladká, kterou společně s včelím voskem cítím nejvíce. Zkrátka má příjemnou sladkou chuť. 


Ruku na srdce - balzámy na rty jsou spolu s krémy na obličej kosmetické produkty, které neustále kupuji a nikdy je nespotřebuji celé. Na druhou stranu nemám to srdce se jich zbavit, takže jich mám potom sbírku.. Kterou nepoužívám. 

Tento balzámek jsem si rovnou dala do kapsy u zimní bundy a vždy, když čekám na autobus, tak ho použiji. Docela rychle se vsákne, takže se mi na pusu nelepí vlasy (to nesnáším!). 

Abych vás úplně nezahltila svými dojmy, tak budu pro dnešek končit.
Mějte se krásně!
Vaše,

Pozn. Podotýkám, že tento článek nebyl psán na základě žádné spolupráce a veškeré uvedené poznatky jsou mým subjektivním názorem.

Komentáře

  1. Ten balzámek je super, úplně si mě na něj nalákala :D


    Maybelline Baby Skin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně - je to první balzám, který vážně používám :-D Už jen na tom něco bude ;D

      Vymazat
  2. Tahle kosmetika mě hodně láká. Chci udělat na obchůdek nálet hned jak budu v Praze ❤

    Měh fajn den, Jituš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitu, děkuji za komentář :)
      Určitš se tam podívej, konktrétně pobočka v Palladiu láká už zvenčí.. Šla jsem okolo teď v úterý a asi kvůli MDŽ (hádám), tak měli na podlaze po celé ploše obchodů okvětní lístky květin :-D Určitě se tam vyřádíš! :-) Dej potom vědět na svém blogu :-)

      Měj se hezky!

      Vymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.