Přeskočit na hlavní obsah

#180 Kamarádka na ples: MAC

Ahoj čtenáři!
V poslední době se to tady točilo okolo jídla a ačkoli mám ještě spoustu podniků v rukávu, tak je čas na menší kosmetické okénko

Za pár dní mě čeká kamarádčin maturitní ples a ve čtvrtek jsem se byla podívat na tom mém.. Totiž, na plese mé střední školy, kde jsem si pro svou šerpu šla před dvěma lety. 

Při té příležitosti jsem měla možnost vyndat lepší rtěnku. Krásku, kterou jsem dostala od přítele k Vánocům. Je v odstínu Carnal instinct a je pravda, že když jsem si ho vybírala, tak se mi zdál trošku světlejší.. Respektive méně výrazný.. 



Co si budeme povídat, tato sranda stojí pár stovek a mě vždycky zajímalo, jestli je to opravdu takový rozdíl a jestli to za to stojí. 

Je pravda, že vydrží opravdu déle, neobtiskává se na skleničku a přežije, když se člověk napije. 
Ale upřímně - ani teď nevěřím, že existuje nějaká rtěnka, která večer vypadá stejně jako když jste si ji ráno dala na rty.. 




Za mě tedy dobrá varianta do sbírky, třeba těch levnějších.. :-) 

Máte nějaký kousek ze spíše "high-end" kosmetiky nebo vám je to úplně ukradené? :-)
Tak, či tak.. Mějte se pěkně!
Vaše,





P.S.: Připomínám, že do 17.února hrajeme TADY o poukaz na večeři pro dvě osoby v restauraci Crystal Bar & Restaurant! 

Komentáře

  1. Rtěnky od MAC jsou super, líbí se mi, že mají široké spektrum barev a finishů :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Alespoň jednu rtěnku od MAC bych si chtěla pořídit, je to taková věc, kterou prostě musím mít :D

    Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.