Štítky

prosince 16, 2015

#170 Vánoční výhra pojede k....

Ahoj čtenáři!
Týden utekl jako nic a je tu vyhlášení vánoční soutěže! Přestože se neúčastnilo tolik lidí jako minule, tak vám stejně musím poděkovat za hezké komentáře a jsem ráda, že smím dvěma z vás udělat radost.


Jak bylo uvedeno u soutěže, první místo vybíral přítel a druhé zvolil random..


Chvilka napětí....



Všem ostatním děkuji za účast a přeji krásné Vánoce! 

Výherkyně jdu kontaktovat prostřednictvím uvedeného e-mailu a prosila bych, aby mi poslaly svou adresu co nejrychleji. Ať balíčky dorazí ještě před Vánocemi ;-)

Vaše,




1 komentář:

  1. Škoda, že jsem o soutêži nevěděla:-( Zvu tě na moji: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/12/moje-vanocne-novorocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..