Přeskočit na hlavní obsah

#163 Vánoce? Palladium? Výtopna?

Ahoj čtenáři!
Kdy jste si naposledy udělali příjemnou chvilku pro sebe nebo své přátele, rodinu..? Já si na tohle docela potrpím. Je pravda, že zatím nemám tolik povinností, abych si musela takové chvíle plánovat s dlouhým časovým předstihnem a přesně na minutu, ale i tak si jsem vědoma, že tyto okamžiky jsou moc důležité!

Vždycky mě bavilo objevovat nová místa - totiž, ta gastronomická (a nejen ta, samozřejmě). Ať už tady za rohem, nebo v zahraničí. Nevím, jestli jsem do toho uvrtala i přátele, nebo jsem jen narazila na lidi na stejné vlně. Každopádně jsem ráda, že v tom nejsem sama (ano, i já patřím mezi ty, co se neumí jíst sami).




Nová místa mě baví nalézat náhodně procházkou, nechávat si je doporučovat, špatné nejsou ani mobilní aplikace a tuto sobotu jsme využili voucher ze Slevomatu. 

Byla to už třetí návštěva restaurace na základě akce z portálu a nebylo to špatné.

Pokud jste tímto způsobem už navštívili nějakou restauraci, tak mi dejte vědět, jak jste byli spokojeni. Zajímá mě to :-) Já sama si tyto nabídky ráda prohlížím (hlavně ve škole, když se nudím :-D), ale mám názor, že se musí dost vybírat a nebrat úplně všechno. Hlavně ne jen z principu. Vždyť je to ve slevě...

Teď ale k sobotě..
S přítelem jsme navštívili restauraci Výtopna, která je otevřená jen pár měsíců v horním patře obchodního centra Palladium na Náměstí Republiky v Praze. Je popisována jako zážitková, protože nápoje vám nedonese číšník, ale jsou vám přivezeny vláčkem pod nos. To se děje na trati, která zasahuje nad každý stůl :-)

Dle podmínek voucheru jsme měli nárok na 1,5kg kuřecích křidélek a tři piva. Takže v podstatě porce pro tři. Jenže nalezněte někoho, kdo bude křenit páru :-) Takže jsme šli ve dvou.. Trochu jsme se báli, že to bude šílená porce, ale nakonec to tak hrozné nebylo. Zvládli jsme to.
Obsluha byla také fajn, přestože tam bylo dost rušno. Nevíme, jestli je to pravidlem, ale v tu sobotu byla rezervace nutná. Pár lidí smutně odcházelo.

A i když tohle taky žádná zdravá strava nebyla, tak je fajn, že se dá i v obchodním centru najíst i jinak, než ve fast foodu, a to se cení! 

Vláčky se mi špatně fotily, tak jsem je s dovolením natočila. A nezapomenu vám ukázat ani vánoční výzdobu v Palladiu! Pomalu začínám slyšet rolničky!



Mějte hezký zbytek svátečního dne!
Vaše,





Výtopna Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.