Přeskočit na hlavní obsah

#144 Jak málo (nebo hodně?) potřebuji do školy...

Ahoj čtenáři!
Zrovna když jsem dělala malou kosmetickou úpravu níže zobrazených snímků, napsal mi přítel (jsme zároveň i spolužáci), zda už jsem viděla rozvrh na tento semestr. Upřímně, v první chvíli po tom, co jsem se na něj podívala (na ten rozvrh, samozřejmě :-D) jsem měla chuť všechen obsah fotek rozdupat, rozškubat a roztrhat.


No dobře, náběh na infarkt jsem zažehnala, když jsem proškrtala hodiny druhé skupiny, ale beztak mi více vyhovuje systém jít do školy od osmi a být dřív doma, než jít na jedenáctou a vrátit se domů později (i kvůli brigádě). Na druhou stranu se uklidňuji tím, že je to pořád méně času, než kdybych šla do práce. (Nebo na gympl :-D, pardon za "vtip", ale musela jsem to napsat :-)) Určitě mi ale prosím napište, jak to vyhovuje více Vám, zajímá mě to :-)
Nicméně... Jednou jsem viděla reportáž, ve které vážili školní pracovní pomůcky prvňáčkovi vs. deváťákovi. Jasně, že druhý zmíněný měl jen propisku, jeden sešit a prvňák tahal na zádech xy kilogramů.
Čím více let ve škole jsem, tím se ten počet potřeb opravdu snižuje. Na střední jsem si ještě zachovávala styl "na každý předmět jeden sešit", ale teďka na vošce mi stačí jeden blok, propiska, popř. tablet (i když ten mám spíš na zábavu, co si budeme povídat). 

Zatím jsem měla uplynulé dva semestry pokaždé jiný způsob uchovávání učiva. Ten první jsem se snažila jet ve stejných kolejích jako střední, ale zjistila jsem, že to je zbytečné. Takže po prvním zkouškovém jsem přišla už jen s blokem, kde jsem psala jednotlivé hodiny na každý list papíru zvlášť, doma ho vytrhla a založila na hromádku příslušného předmětu. Samozřejmě jsem si všechny hodiny číslovala a psala datum, abych v tom neměla během zkouškového zmatek, popř. abych věděla, jaké chybějící hodiny si doplnit :-) I když mi tento způsob hodně vyhovoval, začnu tento půlrok zase jinak.
Chtěla bych zapojit více "do hry" tablet. Teď budu trochu spoilerovat příští článek, ale k svátku jsem dostala obal s klávesnicí na tablet. To je sice super, jenže do toho můj typ nepasoval. Jelikož byla chyba na straně výrobce, tak bráchovi vrátili peníze a vyberu si jiný. A až ho budu mít, budu ťukat na klavesnici do tabletu :-)
Vím, že hodně lidem vyhovuje notebook. Já to zkoušela taky, ale neosvědčilo se to. Nebavilo mně ho denně tahat a navíc mi přišlo, že zabírá až moc místa, byť mám klasických 15,6".

Vždycky jsem byla veliká hračička, co se týká školních pomůcek a čím víc šílenější sešit mám, tím lépe :-)
Mimo tabletu chci mít určitě i jeden, dva sešity a blok! Vždy se doma najde nějaký, třeba reklamní, který skvěle poslouží na čmáranice a "velmi důležité" poznámky. 


Diářek a nějaký notýsek (tento s příchutí čokolády je z Tigeru) je nutností :-) Alespoň do té doby, než zjístím, že jsem líná do něj zapisovat a radši si to zapamatuji (no jo, taková jsem)

Trojúhelníkovitý zvýrazňovač jsem dostala na akci Schola Pragensis a nemohu si ho vynachválit. Ještě, že jich mám víc v zásobě :-P. Na propisce nijak nebazíruji, protože si ji beztak někdo hned druhý den půjčí a už ji neuvidím.  Ale to pero se šťěňátky vám ukázat musím! Ono už tak deset let nepíše, ale je to jedna z prvních věcí, kterou jsem si koupila za kapesné. Bylo to asi ve druhé třída a stálo asi 50Kč, takže na tu dobu dost. Jednou jsem ho zapomněla ve třídě v lavici a donutila jsem mamku, abychom pro něj odpoledne jely zpátky do školy. Mám k němu zkrátka citový vztah, což se mi u věcí stává docela často :-).

A jedno předsevzetí do dalšího školního roku: Slibuji, ale vážně si  slibuji, že si budu denně s sebou nosit láhev pití a nebudu si ho kupovat nebo, ještě hůř, nebudu ve škole x hodin bez pití!
 

Jste už ze školních lavic pryč, nebo ještě řešíte tyto"problémy"? :-)
Tak, či tak, mějte se co nejlépe!
 
Vaše,



Komentáře

  1. Odpovědi
    1. No přiznám se, že když jsem ho viděla poprvé, nepoznala jsem, že to je zvýrazňovač :D Ale je super, už se mnou odmaturoval a prošel dvěma semestry :-))

      Děkuji za komentář :-))

      Vymazat
  2. Já jsem si zatím do školy koupila jen Minnie tužky, protože ty jsem nemohla nekoupit :D
    To já si rozvrh sestavuji sama a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na vošce máme hold jiný systém a rozvrh máme pevně daný. Minnie tužky musí být super, jen já bych je asi hned všechny poztrácela :S :D Snad na tom budeš lépe :)

      Děkuji za komenář, Veru :-)

      Vymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.