Přeskočit na hlavní obsah

#143 Léto 2015 v obrazech....

Ahoj čtenáři!
Tak od zítřka už jsou prázdniny oficiálně za námi. Já jsem je měla už od první poloviny června a ještě mi pár dnů do konce zbývá, ale ten vzduch s příchutí školy se nade mnou nese už týden. Je to tím, že táta i brácha učí a učitelé jdou do školy už poslední týden v srpnu. To se dotýká i mě, protože mi to připomíná (a vždycky připomínalo), že prázdniny už prostě končí. 
Narozdíl od července, který mi zas tolik neutíkal, mi připadá, že žádný srpen ani nebyl. I když jsem se letos nepodívala nikam dál, než je Německo a Polsko, nemohu říct, že bych ty tři měsíce promarnila. Dělala jsme hodně výletů, ať už v doprovodu kamarádů, rodičů, nebo přítele. 
Počátkem července jsme s partou kamarádů projeli Jižní Čechy - Tábor, České Budějovice, Hlubokou nad Vltavou a týden na to jsme jeli (už jen ve dvou) k přítelově rodině na statek kousek od Blatné. Koncem měsíce jsme se podívali do Německa a proběhli i nějaké nákupy v Drážďanech. (Co jsem si koupila jste mohli číst v článku #137 NÁKUPY: Drážďany)...
České Budějovice
Letní ráno u rybníka, ve kterém se odehrálo i tradiční půlnoční koupání. Jen voda, kamarádí a nad hlavou měsíc a hvězdy.
Kdo si pamatuje, jak jsem loni psala o Cool Baru v Táboře? Ano, opět nezklamal!
Francouzský trh na Kampě
Objevila jsem ráj! Tyto makronky jsou k dostání v obchůdku v Karlově ulici v Praze. Asi šestý obchůdek od přechodu na Karlův most.
Příště zkusím ale jinou variantu - kokosová docela připomínala "jen" laskonku.
 Zase Jižní Čechy.. ↓ ↑
 Jupí! Konečně jsem spala ve stanu jinde, než na vlastní zahradě! :-D 
Taky jsme byli slavit narozeniny kamaráda, jehož oslavu jsme spojili s výletem do Poděbrad, prošli jsme i Nymburk a podívali se k Labi, kde se natáčela pohádka Tři veteráni. 
Na srpen jsem plánovala začít zase trochu číst, protože jsem na knihy moc čas poslední dobou neměla, ale nepodařilo se. Hned druhý den po mém svátku jsme jeli na první dovolenou s přítelem (haha, po dvou letech).. Trochu jsme se obávali, že přijde nějaká ta ponorka, ale dopadlo to naprosto v pořádku :-) 
Druhý den po příjezdu jsme se s mamkou podívali do Benešova a na zámek Konopiště, které už znám jako své boty. Možná proto, že ho považuji za jeden z nejhezčích a nejzajímavějších v Česku.
Tentokrát jsem malovat nechtěla, nýbrž musela. Dělala se mi v pokoji nová zásuvka, takže to odnesly dvě stěny a byly rozsekány. Nakonec jsem s novou barvou ale spokojená - místo šedé je má vlastnoručně namíchaná jemná růžovo-fialová a pokoj už nedělá tolik pánský dojem. 
Výborný letní oběd (y)... 
Co se mi zatím nepodařilo úplně využít jsou letní slevy v obchodech, tak snad to ještě doženu. Chtěla bych si koupit nějakou košili a na září plánuji hon na podzimní kabát/bundu. 
Na podzim také plánuji chodit po různých pražských festivalech a udělat si hodně pár večerních procházek po Praze, které mají tak nazaměnitelnou atmosféru. 

Doufám, že jste si prázdniny užili jak jste si přáli a třeba mi tu o nich napíšete pár řádků do komentářů. 

Mějte se hezky!
Vaše,


Komentáře

  1. Jéé, krásné fotky :)) Makronky bych chtěla zkusit :D

    Chapter #8 of 2015

    OdpovědětVymazat
  2. to sú úžasné fotografie!!! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Hluboká je nádherná :) A ty makronky ach! ♥

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky :) Makronky už jsem taky ochutnala a chutnaly mi :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.