Přeskočit na hlavní obsah

#121 Jarní BAZAR BAR

V posledním článku jsem vám psala o sobotní akci Inglot a zmínila jsem se, že jsem se jí zúčastnila cestou na další. 

Tou byl Jarní BAZAR BAR.

Pokud tuto akci neznáte, dovolte, abych vám ji maličko přiblížila. Je to jakási prodejní akce, která se konala v prostoru ERA SVĚT na Jungmannově náměstí v Praze. Prodává se oblečení, šperky, ale třeba i kosmetika. Příležitost si nakoupit za dobré ceny, dát si něco dobrého a setkat se se známymi tvářemi. Alespoň pro blogerky.
I když jsem četla, že se jich má zúčastnit víc, sama jsem potkala "jen" Shopaholic Nicol :-)) 

Nechtěla jsem fotit každý kout, ale pár fotek jsem také ukořistila :-))

Odkud je tato hláška? :-)) Malování na tašky od moc šikovné slečny - Homemade plátěné tašky





 My jsme se nakonec občerstvily výbornou snídaní o pár metrů dál - v Café Louvre, kavárně, do které jsem chtěla jít už hezkých pár měsíců.. :-)

Zašli byste také? :))
Mějte hezký den,
 P.S.: Nezapomeňte se zúčastnit jarní soutěže (tady) s velmi snadnou podmínkou. Končí už tento pátek! :-)

Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥

Komentáře

  1. Jednou si možná udělám výlet :) fotky jsou více než lákavé :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych zašla jak na bazar, tak na snídani :)

    OdpovědětVymazat
  3. rada by som sa tiež niekedy zúčastnila takéhoto bazáriku, a raňajky vyzerajú super :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.