Přeskočit na hlavní obsah

#109 Únor za námi

Únor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.
Začátkem února jsem opustila svůj náhradní telefon a dostala jsem od bráchy nový. On ho chvilku používal, ale přešel na lepší a tak jsem teďka majitelkou nakouslého jablka. // Kryt na mobil jsem si objednala na Aliexpressu za pár centů a už se přepravuje ke mě :-)
13. února jsme šli s Honzou na Valentýnský trh na Adělu, o kterém jsem se vám i zmiňovala v jednom z článků :-)
 14. února - Valentýn. Nějak extrémně ho neprožívám, ale malá "oslava" byla :-))
 Když jsem musela na skok do Fashion areny a jen vjezd na parkoviště mi trval 15 minut, pochopila jsem až po přečtení reklamy, proč. Takových lidí jsem tam ještě nikdy neviděla.// Ano, čekala jsem v autě :-D
 Oběd během školy - salát Coleslaw a bagel z M&S// snídaně před výletem na kole// Bertíkovy fazolky :-)
 V únoru jsme vyrazili i na první letošní procházku Prahou// A ke konci února jsem se šla podívat na maturitní ples mé střední školy.
Z čeho jsem měla radost bylo i to, že jsem si našla čas i na knihy. Přečetla jsem Papírová města od J. Greena, Nástrahy velkoměsta od R. Cooper a S láskou, Rosie od C. Ahern. Tu jsem dokonce přečetla ve slovenštině, jelikož jsem ji v .pdf v češtině nenašla.

Napiště mi, jaký byl Váš únor a mějte se hezky!! :-)
Vaše,
Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥

Komentáře

  1. Ten Valentýnský trh nemá chybu, příští rok se tam určitě musím jít podívat.
    A tím krytem jsi mě nalákala na Aliexpres - snad mají i kryty na Samsungy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě běž ;) Nevím, jaký typ máš, ale na Samsungy obecně tam nalezneš 100% :-)

      Vymazat
  2. Hezké, moc pěkná valentýnská véča ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, až na to zkrabatělý prostěradlo to šlo :D Ale připravuj rychle romantiku, když přítel čeká za dveřmi :D :-)

      Vymazat
  3. Za prvé moc krásný článek! :) Takové články mám moc ráda. A jinak jak chutnají ty Bertíkovy fazolky? :D

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych řekla pravdu, chutnají nevyzpytatelně :D Máš tam několik druhů v několika barvách a máš možnost, že třeba modrá bude chutnat jako borůvka, ale také třeba jako zubní pasta. A to je asi nejmenší zlo :D Je tam třeba i psí žrádlo, plenky, samé lahůdky :D Jinak to jsou tvarově jakoby Jelly Beans :-)) Děkuji za komentář a pochvalu článku ;)

      Vymazat
  4. Můj únor byl takový nijaký, nic zajímavého se nedělo :). Snad se alespon trochu ted oteplí a březen pro mě bude zajímavější!

    OdpovědětVymazat
  5. Super obal na mobil :D a ten valentínsky trh vyzerá super, aj keď nie som veľký vyznávač tohto sviatku, snáď sa tam niekedy pozriem... :)
    Krásny zvyšok víkednu!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký fotky :) Taky jezdím Škodou a strašně ráda fotím ten znak na volantu.. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kdyby jenom to... občas doufám, že na mě nikdo nekouká :-D

      Vymazat
  7. Krásne fotky...pre mňa kkoniecfebrára znamená strašne vela...narodeniny mám 28.2. :)

    SSleek

    OdpovědětVymazat
  8. Tééda plný únor:) Já mám pocit, že jsem snad jen udělala jarní úklid, oslavila několikero narozenin, vařila, pekla, tančila a četla:))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jsi měla skvělý únor :-) Fotky jsou krásné :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  10. Ten únor utekl tak strašně rychle a najednou je březen. Já Valentýna taky moc neslavím, ale kytička od přítele mě potěšila :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. krásné fotky a ta úvodní fotka je dokonalá :)

    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY, která bude již brzy končit!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.