Přeskočit na hlavní obsah

#87 Pět věcí, které dělám, když se nechci učit.


Všem studentům, kteří mají zkouškové období už za sebou moc gratuluji. A těm, kteří se ještě musí učit, přeji hodně štěstí a pevné nervy. 
Když jsem se minulý týden (ne)připravovala já, seděla jsem u počítače a najednou mě napadlo, co to vlastně dělám. Víte, obecně si nemyslím, že bych byla úplný prokrastinátor, ale někdy se přistihnu u docela vtipných věcí, které dělám, když se mi prostě nechce se učit.


Na některé z nich jsem přišla v období svaťáku před maturitou, na některé během mého prvního zkouškového.

1) Sleduji, jak se točí pračka.
A vlastně obecně úklid. Když jsem maturovala, měla jsem to "štěstí", že jsem na praktickou část šla až odpoledne. No a takové mytí oken ráno před zkouškou z dospělosti bylo krásné odreagování.

2) Čistím děrovačku. 
Nejen, že v ní už bylo uloženo nespočet těch papírových koleček, byla celkem zaprášená. Teď už se leskne čistotou!

3) Prohlížím si e-shopy, statusy...
a mailovou schránku zkontroluji klidně osmkrát za hodinu. Hledám na e-shopech věci, které nepotřebuji (naštěstí jim ale odolávám :-)) a vesele komentuji statusy kdekoho.

4) Maluji 
Ne obrazy, nýbrž naše WC. Ano, dělala jsem to o svaťáku, udělám to i o letním zkouškovém. Naposledy to bylo fialovou, letošní barvu si budu muset ještě promyslet :-))

5) Vařím
Mamka se s tím nějak sžila a vlastně je i ráda. Když jsem doma já, většinou i já vařím. A baví mě to. A zabere to spoustu času.

A co děláte Vy? Jak jste na tom s prokrastinací? :-)

Hezké úterý,

zdroj obrázku:tady
Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥ 

Komentáře

  1. Jééé, děkuji ti, drahá slečno, znalá umění! :P :)))
    A píšeš podobně jak já! :DD proto mně to baví asi číst! :D
    Já o maturitě...tyjo, jakékoli rozptylování bylo namístě. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som našla oveľa viac vecí, pretože vo vyhýbaní tejto činnosti som asi top:D

    OdpovědětVymazat
  3. Stejně jako ty koukám po eshopech nebo nejčastěji asi na instagram :D
    www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. no, já spíše projíždím různé věci, co mě zajímají na internetu, čtu, koukám na filmy nebo se učím něco jiného, než bych měla, protože mě to třeba zaujme...ale poslední dobou se dokážu k tomu učení fakt dokopat, což nevím, jak je to možné :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky dělám všechno možné jen né to učení:D
    Dnes jsem na tvém blogu poprvé a moc se mi tady líbí, dávám follow a těším se na další články:) Byla bych ráda, kdyby ses i ty koukla na můj blog:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouknu, ale žádné follow nevidím ;))) Děkuji za komentář .. :-)

      Vymazat
  6. :D čistíš děrovačku, to já se uklízením taky často odreagovávám a pak cvičením nebo pročítáním blogů :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Baví mě číst ty tvoje články, i tenhle, i když už dávno nejsem školou povinná. Ale něco jsem si našla i na sebe, protože hodně pracuju doma, tak taky docela prokrastinuju. Především místo práce uklízím, vařím a pak se mi práce nakupí na večer, kdy už jí odložit nemůžu :-D

    Maru Giveaway o tři balíčky Magic Nails

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.