Přeskočit na hlavní obsah

#86 Saloos: Erotika


O olejích Saloos se toho můžeme dočíst hodně. 
Ale zatím jsem nezahlédla, že by někdo recenzoval druh, který by mohl najít své místo na nočním stolku mnohých z vás :-)

Řeč je o tělovém a masážním oleji jménem Erotika. Je zařazen do kategorie relaxace a wellness, měl by uvolnit duševní napětí, stres, podporovat uvolnění a mimo to má, jak nečekaně, afrodiziakální účinky.


Důrazná masáž povzbuzuje, klidná masáž vede k uvolnění. Upřímně, která masáž Vás neuvolní. Zatím jsem se nesetkala, že by mi byla masáž nepříjemná, ale každopádně tento olejík je dobrým pomocníkem. Má příjemnou vůni a obsahuje vitaminy A, E, F a lecitin.

Vzhledem k tomu, že je celý složený fakt z olejů (makadamiového, slunečnicového, meruňkového, sezamového, madlového lisovaných za studena a esenciálních olejů jako santalové dřevo, Ylang-ylang a další), je docela dost mastný, takže se jeho lahvička velmi snadno upatlá. 
Možná by někomu mohlo vadit, že celkem rychle ubývá, mě to nevadí. Je to něco, co si necháváme na lepší příležitosti :-)

Ještě bych dodala, že se dá koupit v bio obchodech, v dm a nebo v obchodě s dárkovými přeměty - Horoskop (tam je za 125.-Kč) :-))

Máte nějaký olej Saloos a doporučila byste ho? :-)

Hezkou neděli, 

Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥ 


Komentáře

  1. Tuhle kosmetiku chci vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou jsem dostala od kamarádky masážní olej od Saloos, ale už přesně nevím, jak se jmenoval :).
    Já jsem jednou byla na medové masáži a už bych nešla, protože ta bolí :D (to jsem nevěděla)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo? Tak to bych nečekala :-) A my zrovna dali medovou masáž třídní učitelce, když jsme končili základku :-D Ani potom neříkala, jak se jí to líbilo :-D

      Vymazat
  3. Saloos je skvělá značka, mám ji vážně ráda:)) Díky za typ!

    vik-ladyla.blogspot.cz I instagram I facebook

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle parádičku je příjemná věc. "Přírodní" srandy má Unicorn moc rád. Jak jinak.... Jeho roh se při masáži touhle lahodou hned rozzáří! Takže rozhodně by neměl chybět ve stáji žádné klisničky ani hřebečka! ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.