Přeskočit na hlavní obsah

#84 ...má výhra...


V dny, kdy se mě ještě drželo štěstí v níže zmíněném směru, 
jsem se zúčastnila na blogu bára.kára holubí soutěže. Líbilo se mi, že to nebyla taková ta klasická giveaway, kde dostanete prima věci v podstatě za nic (ti dobráci, kteří se navíc stanou čtenáři blogu a po ukončení soutěže zase odejdou, o těch ani nemluvě - mimochodem, udělal jste to někdo? Já mohu s čistým svědomím říci, že ne).

Abych ale neodbíhala od tématu. Soutěž spočívala v tom, že soutěžící musí blogerce poslat pohled, či dopis do Francie, kde se zrovna nacházela - nejrychlejší a nejoriginálnější soutěžící byl následovně odměněn. 
Být nejrychlejší - docela výzva ne? 
Hned ráno jsem měla v plánu koupit pohled, ve škole ho napsat a až půjdu domů, odeslat. Jo! Jenže to by v jedné trafice nesměli mít zavřeno, ve druhé nemít pohledy a ve třetí mít zpět za dvoustovku! Tak jsem počkala na Honzu až přijede, aby mi půjčil sedm korun na pohled :-D Co si budeme povídat, nějak extra krásné zrovna také neměli. No, ten s prasátky mi přišel v této situaci krajně nevhodný a tak jsem raději sáhla po tom s fotkou Karlova mostu (no, co bych taky chtěla v trafice na Náměstí republiky :-D).

Ve školní lavici jsem vyndala lístek s adresou, kterým jsem měla založenou rozečtenou knihu, napsala vzkaz a odeslala vstříc zemi výborných palačinek, vína a sýra.

O pár dní později jsem na blogerčině facebooku viděla vyfocený "můj" pohled a oddychla si, že bez problémů dorazil. A navíc - jako první!



Soutěž byla o několik týdnů později ukončena a já se mohla těšit na balíček s výhrou. Celá natěšená jsem četla, že byl odeslán.. ale pošta nic!
Více jak týden po Vánocích mi do schránky přišla poslední výzva k převzetí balíčku. "Jak poslední, sakra!!?" Správně, nedostala jsem předtím ani jednu. Nehledě na to, že si nikdy na poštu chodit nemusím, vždy mi zásilku přivezou až domů. V této situaci jsem s Českou poštou nebyla poprvé, ale i když je upozorním, stejně se nic nezmění. Sama mám dlouhodobou brigádu u jejich konkurenta a tohle bych si nedovolila. Máte s tímhle také nějaké zkušenosti?

Konečně jsem měla balíček v rukou, mohla jsem tedy svobodně cupovat karton na kousíčky a kochat se a ochat nad cenami :-))

Praktická lepítka, které už mám vlepené do diářku :-)

Trefa! Přesně tento sprcháč mě zaujal, když jsem na ně četla recenzi :-) Vůně mi je moc příjemná a a navíc gel moc moc pění :-)

Karamelky byly tři, ale asi nemusím psát, proč byly v době focení jen dvě.. ;-D .. Vanilkový čaj už mám jen jeden, moc mi chutná a navíc krásně provoněl celou zásilku (ani se nedivím, když kvůli České poště musel ležet 10 dní zbytečně ve skladu :X)

Vzoreček Mexx jsem ještě nezkoušela, za to po parfému Guerlain se podívám na internetu. Úžasná vůně!!

A nakonec - boží rtěnka v ještě lepším odstínu! Mám z ní neskutečnou radost a ještě vám o ní napíšu :-))

Děkuji za super ceny, všechny si moc užívám !!

A jak jste na tom se štěstím v soutěžích Vy? Já měla to počáteční štěstí, ale v poslední době na mě paní štěstěna z vysoka....... ;)

Mějte se hezky!

Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥ 



Komentáře

  1. Moc pěkná výhra :) Já na blozích, kde soutěžím, tak ty i čtu, takže jsem se nikdy nepřihlásila jen kvůli soutěži :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, tak to jsem moc ráda, že Ti balíček došel a že se Ti výhra líbí! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Snad je i "má" výherkyně s balíčkem z Francie spokojená :) Taky tam byl sprcháč od Petit Marseillais, ale ve vůni madarinka a limetka, no nejradši bych si ho sama nechala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Tvou cenu do soutěže jsem koukala a pokud by spokojená nebyla, byla by pěkně nevděčná ;-) Dala jsi tam super věci :-))

      Vymazat
  4. Tak ta rtěnka vypadá nádherně a vůbec všechny ty ceny a ten nápad je super :) Jak giveaway nemusím, právě kvůli tomu (ne)sledování, tak tohle je fakt super :))
    Tech for Girls!

    OdpovědětVymazat
  5. Super výhra! :)


    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty lepítka jsou boží, moc gratuluju:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta Kiko rtěnka má tak nádherný odstín, že si ji taky musím pořídit! :D
    Gratuluju k výhře :))
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to byla skvělá a oroginální GA! A ty jsi rychlík, když tvůj pohled dorazil první, zasloužená výhra:) Ta rtěnka je nádherná!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.