Přeskočit na hlavní obsah

#79 Já a můj Tangle teezer



Víte, o tomto udělátku se napsalo už nespočetně řádků, které patřily především recenzím.  
Sama jsem jich dost přečetla a převažující positiva nad negativy mně přesvědčily natolik, aby se objevilo i na mém seznamu přání pro Ježíška. 

A tak jsem Tangle teezer dostala jako jeden z dárků pod stromeček. 

A jaké mám první dojmy...?

Pokud Vám nevadí, že získáte vzhled:

JDĚTE DO NĚJ!

Ba ne, takhle to může vypadat jako vyjádření nespokojenosti, ale opak je pravdou. Líbí se mi, že dokáže oddělit snad každý vlas zvlášť a to napomáhá i k lepšímu fénování. Sama nemám zrovna řídké vlasy, ale ani ne extra výkonný fén, přesto mi vysoušení celé hlavy trvá asi 3-4 minuty. Jen dávám pozor, aby horký vzduch nešel přímo na kartáč :-)

Co se týká barvy, každý si asi vybere... a já jsem se svým zlato-černým kamarádem spokojená :-)

zdroje obrázků: tady a tady

Hezký večer,

P.S.: Kdo ví z jakého seriálu je fotka ženy? :-D
Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥ 

Komentáře

  1. Ahoj, já jsem také s Tangle Teezerem moc spokojená. Mám uplně ten samý zlatý Compact Styler už nějaký čas a teď jsem si dokoupila ještě jeden - ten "the original". A nedám na ně prostě dopustit! :)
    LadyKerstyn blog

    OdpovědětVymazat
  2. Je to opravdu parádní hřeben! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Plánuji si ho konečně pořídit a ve zlato-černé se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. TT je super, mám ho doma už nějakou dobu a nedám na něj dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  5. TT mám taky, jsem s ním spokojená, na rozčesání mokrých vlasů je skvělej, ale když jsem třeba česala Jůlinku, která má vlasy dlouhý a hustý, tak je nedokáže pořádně pročesat jako kartáč :)
    A řekla bych že je to fotka z Chůvy k pohledání? :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že na mokré vlasy je určitě lepší, než na suché. Na ty by se mi asi víc hodil TT i s rukojetí :-) A áno, je to fotka z Chůvy k pohledání - jednoho z mých nejoblíbenějších seriálů :-))

      Děkuji za komentář ♥

      Vymazat
  6. Tak strašne veľa som počula o tomto zázraku... Škoda že som ho ešte nemala tú česť vyskúšať pretože som naozaj zvedavá v čom je ten zázrak keď si ho tak všetci pochvaľujú :P

    Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.