Štítky

prosince 18, 2014

#76 PF 2015?


Krásný večer,

do Štědrého dne nám zbývá necelý týden a to znamená, že je poslední šance poslat nějaké vánoční přání. Největší radost udělá to vlastnoručně vyrobené a já jsem tu s malou inspirací :-)

3-D Poinsettia Card


Washi páska vánoční stromky


Ruční papír karty a obálky

Jednoduchý věnec Holiday Card


Reindeer Card

Paint-Chip Christmas Card

Mějte se krásně a dejte mi vědět, jestli by vás nějaké přáníčko potěšilo :-))


 Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥ 

3 komentáře:

  1. To je skvělá inspirace, škoda že ode mě by tak hezky nikdy nevypadaly :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, jsou moc krásné :) Mě by určitě nějaké přáníčko potěšilo
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Jee :)) okukni se podívat na můj předposlední post o balení dárků :)) tento rok jsem zvolila veselejší balení a uvidíš tam i nějaké motivy, které jsi tady sdílela ty!:)
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..