Přeskočit na hlavní obsah

#73 Diagnóza: Seboroická dermatitida


Ahoj,

je úterý, do víkendu daleko - takže prostě nuda. 
Pojďme si tedy povídat plísních! :-D

aneb co si na ten obličej patlám já!

Je to pár dnů, co jsem se konečně dokopala navštívit kožní lékařku (mimochodem strašně milou a dobrou doktorku, která bere bez objednání - pokud někdo z Prahy či okolí sháníte, tak mi napište a dám Vám kontakt)...

Můj problém byly šupinky ve tváři a v oblasti začátku růstu vlasů i skoro ztráta pigmentu. A diagnóza: Seboroická dermatitida
Není to nic až tak neobvyklého - možná proto, že se ta mrcha ráda vrací a dlabe nám z vlasů, nehtů a pokožky těla kreatin! Navíc si vybírá prima čas - při změně prostředí, při fyzické a psychické zátěži, změně počasí, ale také když to až příliš přeháníme s hygienou. Takže vlastně skoro pořád! :X

Co ale nemá ráda je kyselé (ale také hořké a slavné) prostředí a pokud máte pouze počínající projevy, postačí potírat pokožku roztokem z octa nebo citronovou šťávou.

Já dostala na recept speciálně umíchaný krém, s konzistencí tělového mléka a jakousi vodu, která je cítit octem (a mé podezření na otcovou vodu je veliké :-D)

Dále se mi osvědčil krém od Biodermy, který vidíte na fotce, ale i přírodní olivové mýdlo Knossos, které skvěle hydratuje. Koupila jsem ho v obchůdku biooo.cz, 100g za 32.-Kč. Určitě doporučuji vyzkoušet :-)


dále -->



Fotka před začátkem léčby. Teď už začínám vidět zlepšení.. :-)


A jak jste na tom při změnách počasí s pletí Vy?
Hezký večer,

Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥ 

Komentáře

  1. Já jsem ráda, že mě nic takového netrápí, tak snad Ti to pomůže :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Moja pleť je normálne mastná, v lete možno až príliš, ale čo sa týka zmeny počasia reaguje asi klasicky - začervenaním a svrbením, pozorujem to hlavne teraz v období zimy, len čo si umyjem pleť po pár minútach nastúpi nepríjemné svrbenie, takže si musím pleť nastriekať termálnou vodou pre upokojenie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.