Přeskočit na hlavní obsah

#65 Pošlete kousek sebe


Ahoj, 

také jste někdy sněli o tom, že otevřete schránku a bude tam stoh nečekaných dopisů, nebo jsem vážně divná? ...

Tak jinak.. posíláte vánoční přání?

U nás v rodině se tato tradice celkem drží, ale je pravda, že už jich nedostáváme (ani neposíláme) tolik, jako před lety. Usnesla jsem se ale, že letos přání budu posílat i já. 

Jako jo, komu by se nelíbily pohlednice s Ladovým motivem Vánoc na vesnici. Jenže já tu radost chci vyrobit sama! No, jako Lada zrovna moc nemaluji a tak je na čase hledat jinou alternativu. 


Včera jsem jela do Lidlu a zrovna od 17.11. tam probíhá akce, jejíž součástí je kreativní sada na domácí výrobu přání - zkrátka super věc pro ty, co si netroufnou na úplně "samostatnou" práci. Navíc je sada za super cenu.

Obsahuje 4 obálky a 4 otvírací přání ve dvou velikostech a dvou barvách, lepítka a všelijaké ozdoby. Mimochodem, já si této akce všimnout na internetu, tak mě absolutně nezaujme. Nevím, proč vybrali do letáku zrovna tu nejošklivější sadu :-D Ale myslím, že si určitě vyberete - já se nemohla rozhodnout :)


A dala jsem se do tvoření: 

Docela jsem se u toho zasmály, když jsme si s mamkou říkaly, že to pošleme jen vyvoleným nejoblíbenějším příbuzným (a samozřejmě to tam nezapomeneme připsat ;) :D

Nevím jak se líbí Vám, ale myslím, že se celkem povedly. Přinejmenším je to další věc, prostřednictvím které dáváte "kousek sebe"...

Posíláte přání?

Hezký den vám všem,

Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥ 

Komentáře

  1. Zrovna dneska jsem v Lidlu byla, koukala jsem po těch vánočních věcech, ale sady jsem si nevšimla. Vánoční pohledy si posíláme :), ale ještě nikdy jsem žádné nevyráběla. Tobě se moc povedly, krásný přání
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. U nas se uz posilaji na Vanoce spise jen SMS :D Ale je to moc pekne to udrzovat, zvlast vlastnorucne vyrobene :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.