Přeskočit na hlavní obsah

#56 HALLOWEEN


Ahoj, 

nějak jsem neměla ani v plánu psát článek na toto téma, ale zároveň mi potom došlo, že další možnost bude až za rok a tak je tady!

Dneska jsme sklízeli dýně

Zbyly tam už jen dvě, ale zase o to větší. To je tak, když si nějak nevšimnete, že tam v koutku zahrady něco roste a potom se nestačíte divit. Odhadem - ta větší má asi něco okolo 40kg.



Honzovi je hodně líto, že se Halloween v Čechách neslaví. Já jsem o trochu víc skeptičtější, protože to není typicky český svátek. Stejně ale, jako jsem začala vidět Valentýn jako příležitost dostat dárek, tak proč neslavit i toto. Tedy, "slavit".. Libí se mi dýně, oranžová podzimní barva,barvené listí a konec konců, takové to sychravé počasí. 

A kafe!
Ochutnali jste Pumpkin spice latte? Ne? Děláte chybu a koukejte ji napravit :-)) Já jsem si ji včera dokonce vychutnala ještě s 19% slevou jako zákazník O2 :-))



A jak vidíte Halloween Vy? Užijte si večer,

Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥

Komentáře

  1. Já halloween neslavím, ale je pravda, že získává na popularitě hlavně u dětí, ve školce pořádáme každoroční lampionový průvod a oni to berou jako právě halloween. Nemám nic proti dýním, ty jsou krásné, ale preferuju spíš dušičky, ty docela prožívám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - myslím, že "dnešní" děti už budou víc k tomuto svátku vedeni, než jsme byli my a rodiče. Každopádně to nemusí být špatný svátek, ale bez dušiček by to nebylo ono, to je pravda.. :-)

      Děkuji za komentář,
      Skills of Art

      Vymazat
  2. Já bych vůbec nevěděla, že nějaký Halloween je, kdybych nechodila na blog a youtube... takže tak :-P

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou teda pěkní cvalíci ty dýně :) Jediní halloweenský společníci jsou moje 2 dýničky, které jsem vyhrála od Tebe :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty dýně jsou teda pěkně velké! :-D Halloween neslavím :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.