Přeskočit na hlavní obsah

#55 Mňoukáto!


Ahoj!
pokud jste četli nějaké to info o mně v menu tohoto blogu, tak víte, že jsem celkem velký milovník koček.

Sama mám doma čtyři (resp. jednu, která je vyloženě moje) a proto jsem si nemohla nechat ujít tento víkend Světovou výstavu koček v Praze.
Doprovod jsem dělala  mi dělala má maminka, která byla svého času celkem úspěšná chovatelka. Po ní jsem pravděpodobně lásku ke kočkám a zvířatům obecně zdědila. 


Celkem tam bylo něco okolo 1600 koček snad ze všech kontinentů :-) Bylo opravdu na co koukat :-)

klik ♥ -->

Už jsem byla na několika kočičích výstavách, ale nikdy jsem nebyla svědkem posuzování. Zde jich viděla více jak dvacet, také různých národností a lidé se mohli dívat, co vše se hodnotí a vyslechnout verdikt. Ten byl pochopitelně v angličtině. Na fotce vlevo je dvouletý kocourek, který "sklidil" velmi dobré hodnocení , akorát by prý mohl mít delší ocásek :-)


Ačkoli tyto tvory opravdu miluji a ráda se na ně přijdu podívat, tak se nemohu zbavit pocitu, že by pro ně byla lepší volnost, než dva dny sedět v klícce celkem malých rozměrů.

Ocenila jsem, že součástí výstavy byly i prodejní stánky a tak jsem nakoupila nějaké krmení a ještě podpořila občanské sdružení Srdcem pro kočky koupí mističky, hrnečku, svícínku a sáčku s kozlíkem lékařským, který pro kočky působí jako extáze a jak je vidět na fotce, Angie nezůstala klidná ani minutu po mém příchodu a hned začala rozbalovat dárečky! :-)

Trpíte také láskou k nějakému zvířeti? 

Hezký večer,

Pokud se Vám článek líbil a chcete vidět další, klikněte na odběry, děkuji! ♥

Komentáře

  1. Super, ja mam tiez rada macky a vystavy maciek si nikdy nenecham ujst.

    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda králíčky, ale ještě žádného nemám. Až ale budu bydlet sama, tak to bude jedna z prvních "věcí", kterou si pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem viděla v tagu, tak snad se ti poštěstí :-)))

      Skills of Art

      Vymazat
  3. NO já žádnou extra lásku ke zvířatům necítím :) Doma máme psa Nessie, mám ju ráda, ale nešílím z toho nějak :D
    Mistička a hrneček jsou krásný, to jsi je pěkně podpořila :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky, zvířátka mám ráda, hlavně pejsky :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  5. Macky mam velmi rada /vid. nazov mojho blogu a profil :-) /, ak by si mala viac clankoch o mackach, tak by sa mi na Tvojom blogu pacilo :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.