Přeskočit na hlavní obsah

#46 Who won the pumpkin?


Ahoj, 

tak jak jste prožili (nebo ještě prožíváte) slunečnou neděli? :-)

Já jsem si ji celkem užila, ale co jsem podnikla Vám ukážu až v příštím článku. Ten poslední jsem přidávala ve čtvrtek a to i s maličkou soutěží. Vím, že to nebyla nijak obsáhlá akce, ale spíše průzkum, jestli občas někdo zabrousí na můj blog a jestli by byl o nějaké to rozdávání občasných dárečků zájem. 

Nakonec random vybíral ze šesti účastníků..

A kdo nakonec vyhrál?

Výherkyni moc gratuluji, brzy bude kontaktována !

Ačkoli jsem se nemusela prohrabávat "stohy" odpovědí, musím poděkovat, že se nějací účastníci našli a prozradím, že se tu brzy zase nějaká akcička objeví :-)

Hezký zbytek víkendu a štastný vstup do pracovního týdne,

Komentáře

  1. No to už snad není možný, zase Verča :D Gratuluju :))

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? :-D Po vygenerování čísla jsem se také pousmála.. Je to holka štěstěny a přeju jí to ! :-)) .. Ale už chystám další soutěž a myslím, že se dá na co těšit ;-)

      Skills of Art

      Vymazat
    2. Jéé, no to je skvělá zpráva :) tak děkuju, to mi udělalo radost :).
      Holky, taky si říkám, že na to mám štěstí, ale nebojte budu taky odměňovat :). Já o víkendu zase chodila všude možně, když bylo tak krásně a pak jsem byla na brigádě
      Blog by Veru

      Vymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.