Přeskočit na hlavní obsah

#23 Street food Fest

Ahoj,
slyšeli jste už o Street food Festu?
Já jsem se o této akci dozvěděla už před pár týdny a od té doby mi její název září v diářku na políčku s datem soboty 30. srpna.
Ačkoli jsem spíše plánovala napsat o ní zprávu, než oznámení, připadalo by mi trošku sobecké, se tady chlubit s něčím, čeho jste se také mohli účastnit, ale propásli jste to.
Z vlastní zkušenosti vím, jak tohle dokáže naštvat!
Takže, pokud rádi ochutnáváte něco nového, kuchyně různých zemí nebo něco neobvyklého, mohla by být tato událost pro Vás!
Jde o to, že jídlo bude připravováno přímo na ulici ("street food") a to ze samých kvalitních surovin. K mání bude jídlo z několika států světa (např. burritos, ryby, burgery, francouzské palačinky, vietnamské PHO). Sami stánkaři většinou pocházejí z dané země, kterou "prezentují". Prodávat se bude z "food tracků" nebo originálních stánků.
Kde, kde, v kolik a za kolik?
Na Hořejším nábřeží (Smíchovská strana náplavky) v Praze, v sobotu 30.8.2014 od 10:00 do 21:00 a vstup je zdarma :-)
Tak pokud nemáte na zítra ještě plány, máte ode mě tip... :-)
A pokud už plány máte, přijďte slintat nad fotkama, které uveřejním v nedělním článku.. ;-D



Pozn. info o akci jsem čerpala tady .. (zdroj)
Mějte se hezky,

Komentáře

  1. Tak to bych šla ráda... Kdyby to bylo minimálně na Moravě když už ne v Olomouci... Těším se na fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se vám poštěstí.. Nejsem si jistá, ale tuším, že jsem četla, že na Moravě taková akce taky byla/jsou.. :-)

      Měj se,
      Skills of Art

      Vymazat
  2. Nevím, který z názorů ve své hlavě si mám vybrat, tak píšu oba:
    1.Škoda, že to není až v neděli. To bych si odskočila z Minty blešení a nemusela bych řešit, kde ve městě budu obědvat.
    2. Hurá, alespoň mám program na sobotu!
    Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, taky jsem uvažovala (a ještě uvažuju), že bych se zašla kouknou na akci Minty Finty :-)

      Děkuji za komentář a pokud zítra půjdeš, užij si to :-))
      Skills of Art

      Vymazat
  3. Vypadá to zajímavě a lákavě, jen škoda, že Praha je nějak mimo můj dosah!:)
    http://lucywalltz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, snad se festival rozšíří i do dalších měst :-)

      Děkuji za komentář,
      Skills of Art

      Vymazat
  4. Já tentokrát nebyla v Praze, ale příště musím jít:)

    OdpovědětVymazat
  5. O tom jsem ještě neslyšela, ale nejsem z Prahy, tak škoda :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :-) soutěž skončila a já ti opravdu moc děkuji za tvojí ochotu a hlasy :-) :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.